Ahad, 16 November 2008

AIN SYARA'S WEDDING RECEPTION

Baru2 ni aku dapat invitation ke Majlis Perkahwinan Ain Syara.Uiii....kahwin jugak Ain ek?Ain Syara ni one of my many2 mates at Asrama Sekolah Tinggi Kluang.Thanx to her coz sudi invite aku ke majlis bersejarahnya itu.Aku pun dah lama x jumpa dia.Seingat aku ada la lebih kurang 12 tahun.Lama kan?Haritu masa reunion kat Tropicana,Damansara patutnya dia hadir.Tapi last minute cannot attend.Ader kenduri saudara kat Klang....katanya lah...

So on the 1st November aku pergi la ke majlis perkahwinannya.Bertempat di Kelab Golf Negara Subang.I was late dat nite.Pukul 10 baru sampai.Tengok2 orang semua dah blah.Tinggal veteran2 n relatives je.Aku contact Ijan n Madiah.Diorang x dapat attend.Ijan dah 8 bulan pregnant.X larat nak berjalan.Frust gak x dapat jumpa budak 2 eko tuh.Tapi x kisah lah....

So below this were some of da pic dat i take dat nite.Kepada Ain Syara n hubby Syed Bazli Alwi Syed Mokhtar,congratulations on ur wedding.Aku doakan kalian berdua kekal bahagia sehingga ke anak cucu.Amin......

Ain Syara's Invitation Card

Cantik kan?

Ain Syara n Hubby...Isn't she so lovely...?

Me with Bride n Groom

2 ulasan:

Farezan Ibrahim berkata...

Hmmm..Ain mmg comey...ko bila..la..la..???

tomcat baretta berkata...

awex xnak kat aku la...aper la awex m'sia nih?memilih sangat.aku rasa lepas ni aku nak kahwin ngan awex bosnia pulak la...nanti anak aku mata biru.hehehe....