Selasa, 21 Oktober 2008

MACAM HARAM

Hari ni Boss Hari datang ofis.Bagi aku 2 pistol untuk service & uji tembak.1 dari jenis semi auto Smith & Wesson 9mm dan 1 lagi dari jenis semi auto Colt 9mm.Kedua-duanya buatan US.Kalau setakat Smith & Wesson tu biasa la aku buat.Tapi jenis Colt ni baru pertama x aku buat.Nak pecah gak kepala memikirkan sistem ape yang digunakan.Hampir 1 jam jugak aku try nak buka & leraikan segala component dalam pistol tu.Macam Haram....!

Tapi akhirnya aku dapat gak explore pistol Colt tu.Buka....service....pasang balik dan uji tembak.Setakat uji tembak tu aku x heran pun.10 butir 9mm aku test dan semuanya bold.
Yeahh.....I am that 'DAMN' good......! Jangan jeles......

Here are all da pics....

pistol Smith & Wesson 9mm


pistol Colt 9mm




me posing with Colt

me with Smith & Wesson

Tiada ulasan: