Isnin, 20 Oktober 2008

NEW TITLE

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakyat Malaysia.Aku dah lama x update blog ni.BZ giler vavi.Nih pun aku dah tukar title blog ni.Dulu dipanggil CONFLICT.La ni aku tukar kepada PROPELLENT.Title dulu tu 'kureng' la.Ramai yg complaint.PROPELLENT ni lebih kepada 'Sisi Gelap' aku.

Apa itu PROPELLENT???

PROPELLENT adalah bahasa teknikal bagi bahan yang terdapat dalam peluru.Dalam bahasa Melayu ia dipanggil belerang.Tapi campuran kimia dalam propellent bukan macam belerang dalam mercun tu.Juga bukan bahan TNT yang terdapat dalam explosive.Ia ada kiraan tersendiri.Kalau aku cerita,makin ramai la rakyat Malaysia ni yang tau buat peluru.Maybe xkan wujud lagi kilang elektronik kat Malaysia nih.Bersepah je ngan kilang peluru.

PROPELLENT ni ibarat nyawa dalam peluru.Tanpa propellent,peluru x mungkin meletup.Sama juga dengan aku.Tanpa 'Sisi Gelap' aku,x mungkin aku berjaya seperti hari ni.'Sisi Gelap' yang aku maksudkan ialah kawan-kawan yang rapat dengan aku.Orang kata 'Member Ketat' la.Diorang ni bagi inspirasi pada aku untuk berjaya.Walaupun ada di antara mereka yang dah 10 tahun aku x jumpa,tapi mereka nih pernah hadir dalam hidup aku.Mereka ni juga dah berjaya dalam karier masing2.Aku berusaha kuat untuk 'berdiri' sama tinggi dengan mereka.Alhamdulillah akhirnya aku boleh hidup senang.Walaupun prinsip hidup aku lain dengan diorang,at least aku mampu berada di level yang sama dengan diorang.So thanx pada mereka2 yang pernah hadir dalam hidup aku.Jasa kalian aku x kan sekali2 lupakan.......

Tiada ulasan: