Isnin, 20 Oktober 2008

REUNION HIGH SCHOOL KLUANG

Aku suka baca blog Dila Raden.Minah ni very cynycal.Dalam blog dia,banyak x dia cerita pasal Facebook.So 1 hari aku try la untuk guna Facebook ni.Guess what???Aku dapat contact balik 'Member2 Ketat' aku dulu.Manusia2 yang macam Helmy Kadir,Boy,Razuwan,Ajied(sekadar menyebut beberapa nama).X lupa jugak Ain Syara,Pet,Farezan,Madiah,Rosniza Kadir & lain2.

So Ramadhan yang lepas Ain Syara ader la invite aku join reunion High School Kluang Class 93.Event tu dibuat di Palm Cafe,Tropicana Damansara.Aku pergi dengan Emy Kadir&wife.Ada gak yang x pergi macam Ain Syara & Razuwan.Maybe diorang ada alasan tersendiri.Nevermind,1 hari nanti aku pasti akan jumpa diorang gak nanti.Nih pic diorang during the event.......

Madiah & Farezan

Madiah,Rosniza & Farezan & her daughter



Emy Kadir and his princess....eisya

Ramai lagi yang datang termasuk lah Boy & wife,Zaika&family & yang lain2 (sorry if aku terlupa nak mention nama korang).Diorang ni semua dah berjaya.Madiah jadi Quality Controll.Rosniza jadi Pilot TUDM,Farezan jadi Microbiologyst,Emy Kadir jadi Executive kat Damini.Khairul Fazly jadi Inspector Narcotic di IPD Brickfield & termasuk la yang lain2(sorry..aku x ingat korang yang lain kerja ape).Tapi x kisah la...aku tumpang gembira coz korang sume dah gradute & dapat kerja yang bagus2.Also got married and have children.....

Dan yang paling penting kita masih sahabat seperti dulu......

p/s : Boy.....Antara korang semua dengan aku...... 'TERNYATA' aku lain.........


2 ulasan:

Farezan Ibrahim berkata...

Ish...ganas la ko..pistol2 ni...gerun aku...ko jgn tersalah tembak dah le...nak duit raye??dah salah konsep ni..patutnye ko yang patut bagi anak2 aku duit raye..kui..kui..

Tanpa Nama berkata...

wewi.. gambar helmi budak kelas kite ke tu. Laaa.. kem salam la kat dia eh, kalau dia masih ingat kat aku la..