Ahad, 1 Jun 2008

JOURNEY TO KLUANG

Baru2 ni aku ader dapat mesej dari Nazz.Aku tanya pasal Kimigawa.Dia jawab..."gerpi pamos masa ide".So biler dapat balik kampung ni,aku pun cari Nazz.Lepas tengok Melodi Ahad lepas,aku pun gerak ke Kluang dengan Datuk Zain dan adik Nazz yang last.Aku dapat tau Nazz dah duduk Kg Paya,Kluang.Gambar2 ni diambil otw ke Kluang.



Datuk Bandar Air Hitam
Jalan Paling Best (2 lane left & 2 lane right)Thanx BN........

Jalan masuk Kampung aku....Batu 7

Pintu Gerbang Stadium Taman Kluang Barat

Mahkamah Baru
INTAN Kluang

Taman Emas

Nagaria Inn,Taman Intan

Taman Intan

Jejantas Taman Intan

Jalan masuk Town

Tempat biasa aku main snooker

Prime City Hotel
Kluang Parade

Nazz....Sahabat Tiri Aku

Tempat Nazz cari rezeki.Kampung Paya, Kluang




a.c.ux : Pehal lu bertikai dengan Kimigawa?

Nazz : Ala...budak tu berlagak sikit.Baru pakai m/sikal besar sikit da macam sial dengan wa.Wa dengar dia dah start steward ek?

a.c.u.x : A'ah.Dah 2 minggu start.Hari tu masa wa kat Gemencheh,dia ada call wa.Cakap ex-bf awex dia nak bunuh dia.Kecoh betul la mamat tu.

Nazz : Laa..die cakap dengan wa awex tu awex pakcik dia.

a.c.u.x : Awex pakcik dia pe???dia da lepak rumah awex tu siang malam.Awex tu engineer.Selalu outstation.Bila ex-bf awex tu datang rumah,ape lagi???Mengamuk la dia.Tau la pulak si Kimigawa ni menyorok celah pintu.hehehe....

Nazz : Ala...budak tu cakap memang putar alam sikit.

a.c.u.x : So lu pecite?Dah lepak sini,x turun Parit Raja lagi ker?

Nazz : Sekarang wa dah x main laa parit2 ni.Sekarang musim lepak 'paya' beb....

a.c.u.x : Ha?paya?Kg Paya???DAMN........!

Tiada ulasan: