Selasa, 3 Jun 2008

SELAMAT HARI RAYA


Selamat Hari Raya to all of my Iban and Dayak friends out there that celebrates Gawai and Kaamatan.Malam Raya baru2 ni Robyn ajak aku pergi party kat rumah uncle dia.Aku pun saja je nak tau macam mana orang Iban celebrate their festive.Party tu just untuk relatives and best friends.So aku pergi dengan Ah Sang(naik VIOS Ah Sang).Sampai kat rumah uncle Robyn kat Cheras Hartamas,kami terus makan.Ni adalah pic2 yang aku ambil during the party......





Menu of The Day



Ular Sawa

ada ular sawa kat rumah tu tapi x sampai hati nak sembelih ular tu.Kecil sangat.....Cute pulak tu........

Lagipun mana ada dalam Hari Gawai ,'ritual minum tuak dengan darah ular sawa'???

p/s : Aku dah tanya Jeniffer.Memang xde ritual tu.Maybe Black Metal followers je yang ade kut?

Tiada ulasan: