Ahad, 1 Jun 2008

MISSION BALIK KAMPUNG

Walaupun bz semenjak 2 menjak ni,tapi aku masih sempat habiskan "Malcolm In The Middle Movie Marathon".Season 1-7. Dekat 2 minggu jugak. Selain tu aku jugak sempat curi2 balik kampung.


AIR HITAM.....Here I come !


Balik Sabtu lepas.Kat Sg.Besi je dah Jammed 5 km.Lori balak terbalik.Kat Seremban pun sama jugak.Pukul 12.30 tengahari aku dari KL.Sampai rumah mak aku pukul 5.30 petang.Lama giler....Balik je aku trus cari Angah Along Zul.Maghrib aku jenguk Along Zul kat kedai.Kebetulan Uda dan mak dia(mak angkat aku) ada kat kedai tu.Pukul 9.30 malam,lepas mandi aku keluar dengan Epul Bulldog pergi Kluang (....epul saja je nak tayang kereta baru dia.Black Waja 1.6 AT)






Pusing2 Kluang Parade then lepak2 pekena 3,4 jug.Pastu lepak kat Skrin Besar Kampung Rahmat.Jumpa jugak dengan Budak2 kampung.Mamat Belon,Mamat Lembik dll (Lama x jumpa dorang).Akhirnya pemenang pun diumumkan malam tu.....STACY






Habis AF 6 Final,trus lepak kat Highway.Guest what???...."Sesi meluahkan isi hati".Epul Bulldog nak kahwin.Jangan terkejut member baik zaman childhood aku nak kahwin (dia pun memang duduk sebelah rumah aku pun).Memang patut pun kahwin.Dah besar.Dah sampai masa untuk meneruskan legasi masing2.Aku??? Not ready yet.....Akhirnya dekat 1 jam jugak aku kena basuh pasal kahwin.DAMN....

Sampai rumah,Zaidi Jai pulak datang lepak.Din Baha pun ikut jugak.Dorang ni pun 1 kampung dengan aku dulu.Sekarang masing2 dah beranak pinak.

a.c.ux : Jai...apa lagi yang engkau bertikai???
Zaidi Jai : Mana ko tau?
a.c.u.x : Ada la 'kaki' bagitau aku.ko bertikai dengan Fazuri Sungut kan?
Zaidi Jai : Ala...pasal exhaust kereta.Dia tu cakap berbelit2.Aku pun dah pulangkan balik exhaust tu.
a.c.u.x : Tapi putus kawan kan??? Ala...macam budak2.Sikit2 putus kawan.......


Dan seperti biasa kena basuh lagi otak aku pasal kahwin.Pukul 4 pagi aktiviti 'lepaking' pun tamat.



DAMN !

p/s : lepas ni "Two And A Half Men Movie Marathon" la pulak........

Tiada ulasan: