Jumaat, 9 Mei 2008

ANOTHER BERITA DARI GEMENCHEH

SISTER LYNDA

Setelah 5 hari aku di Gemencheh baru aku tahu segala macam conflict berlaku dalam Camp ni.Conflict antara Team Perkhemahan dengan Pengurusan Camp,Cikgu Daerah dengan Urusetia,Team Tukang Masak Dengan Urusetia,Brother Zainal dengan Brother Razak,Cikgu Asri dengan Sister Lynda,Trainer Daerah dengan Cikgu Asri,Brother Razak dengan Izwan,Team Komunikaasi dengan Urusetia,Parents peserta dengan Cikgu Daerah.Macam2 karenah.masing2 x puas hati.Pasal markah,syarat Pertandingan,keputusan hakim,jadual makan,aturcara perkhemahan.Masing2 nak tunjuk siapa lebih pandai,siapa yg terbaik.Alhamdulillah.....walaupun dengan bermacam2 conflict,akhirnya perkhemahan ni berjalan dengan lancar.Tiada kemalangan berlaku pada peserta.Tiada gangguan Mistik.Tiada kecederaan serius.Walaupun KAMU semua terlibat dalam pelbagai Conflict,ianya hanyalah untuk pastikan yang terbaik untuk Perkhemahan ni.The bottomline is..."Keselamatan para pelajar TERJAMIN" Semuanya OK.Terima Kasih pada KAMU semua.Thanx pada Boss Hadi dan Boss Aziz kerana sentiasa "Cool" dalam melayani karenah kami semua.This is one of the Greatest Moment I'd ever had.



This is one of the "Coolest Guy" in the Camp.Brother Marzuki.Aku memang teruja & Respect dengan dia.Tahun 1978-79 dia sama2 lari dengan Rabuan Pit.Dekad 80-an dia Champion Malaysia.Acara favourite....Free Pistol & Rapid Fire.Banyak tempat dia travel. Canada,Singapore,Jakarta,Italy,German,Quebec.World Cup,Sukma,Asian Cup...semua dia dah rasa.After pencen dia jadi jurulatih Malaysia.2-3 tahun kebelakangan ni dia dah x sambung contract dengan MSN sebab MSN sibuk nak ambil jurulatih asing.Dia dah letih nak melayan Conflict dengan MSN.

Conflict lagi???....letih la....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Urusetia tiada konflik dgn team tukang masak atau pun dengan team komunikasi atau pun jurulatih daerah cuma dengan Cikgu Asri saja. Yang lain semuanya ok. Jurulatih daerah guru perempuan diberi tempat khas untuk tidor ma.... konflik apa???? Ada juga jurulatih dan guru lelaki yang tidor tempat best. Kalau pergi camping tidor aircon bukan camping namanya.