Khamis, 22 Mei 2008

TRIBUTE TO FIDA & FENDI



CONGRATULATIONS !

Selamat Pengantin Baru kepada Fida & Fendi.Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.Majlis akad nikah pada 26 April 2008.Sorry....aku x dapat datang pada hari tersebut kerana ada pertandingan menembak.Tapi aku datang jugak di majlis persandingan 18 Mei 2008 yang lepas di Kapar,Selangor.

RAFIDAH BTE SAHID.....! 1 nama yang x asing lagi bagi aku.Seorang Engineer lulusan UITM.Seorang kawan baik dunia & akhirat.Aku kenal dia waktu aku Tingkatan 2 dan dia Tingkatan 1.Kami sama2 1 sekolah dulu.Bila aku pindah ke Sek. Teknik Batu Pahat,kami masih lagi jadi kawan baik.Aku dah anggap dia macam adik aku sendiri.Dialah tempat aku mengadu domba segala Conflict dalam hidup aku selama ni.Seorang teman yang sedia mendengar apa saja keluhan dari aku.Dia banyak bagi nasihat pada aku.Dia banyak berjasa pada aku.Terima Kasih....Fida.

Banyak kontroversi yang melanda gadis ini sepanjang hidupnya.Tetapi dia tetap tabah.Conflict Fida dengan 'Ex-Boy-Gila-Talak Si Aza' benar2 buat dia dalam dilema.Dia luahkan segala masalahnya pada aku.Aku cuba untuk membantu setakat yang mampu.Akhirnya Fida mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga dengan Jejaka pilihan hatinya Affendi Bin Hj Zainuddin.Aku harap dengan perkahwinan ini akan menamatkan segala masalah yang menghantui Fida selama ini.Aku harap 'Jantan' tu x cari ko lagi.

FENDI SEMBILU KASIH......hahaha....Tiap x aku bersembang dengan Fida,mesti dia bahasakan kau 'Fendi Sembilu Kasih'.Aku pun x tau dari mana dia dapat initial tu.Tapi kau sangat beruntung dapat memiliki gadis Sesuci & Semanis Fida.Kau jagalah dia baik2.Aku doakan kalian cepat2 dapat anak.



FIDA !


Terima Kasih atas nasihatmu selama ini.Semoga persahabatan kita akan terus kekal selama2nya.

May Allah Bless Da' 2 Of U Alwayzzz.....



p/s : sorry coz x lama kat majlis ko haritu.....air mata gembira dah start berjurai.
JIWA SENSITIF......

2 ulasan:

Hann Haidar berkata...

besfren aku nama fendi.

lama laie kot tggu die kawen.

tomcat baretta berkata...

ahli jiwa,

kawan ko tu Fendi Tragedi Oktober@ Fendi KL Drift...???

-a.c.u.x-