Selasa, 13 Mei 2008

CONFLICT DENGAN SHORT

Percaya atau tidak???

-Aku ada 74 helai T-Shirt design Pistol Semi Automatik ataupun Revolver dan kesemuanya color hitam......!

-Aku ada hampir 100 cap bermacam2 color dan kesemuanya bermotifkan Pistol Semi Automatik ataupun Revolver.......!

-Aku ada bermacam2 jenis gadget dari Google sampai la ke Boot dan x ada yang tidak bermotifkan Pistol Semi Automatik ataupun Revolver.......

Tapi.......

Aku cuma ada 2 helai je SHORT dan kedua-duanya color cream.....!

"DAMN IT"............

DOWN TOWN........Here I Come..........

4 ulasan:

Feng berkata...

uhs, kechentaan kamu hebat.
hikhik.

tomcat baretta berkata...

pencinta kenangan,

Nasib baik Down Town tutup pukul 4pg....

Now I got 5 Shorts...hik2

Hann Haidar berkata...

74?

mak aih.

kilang kepe?

tomcat baretta berkata...

ahli jiwa,

Aku obsessed dengan GUNS....