Sabtu, 17 Mei 2008

CONFLICT BROTHER PUAD

Cerita tengahari Jumaat 16 Mei 2008.



Sebelum pergi sembahyang Jumaat,aku duduk sembang2 dengan Brother Puad.Dia tanya aku macam2 pasal Blog.Aku cerita banyak tu x boleh la.Aku pun masih baru lagi.Brother Puad mintak tolong tunjuk antara blog yg aku selalu visit.Aku pun tunjuk kat dia blog ini.Dia pun ternampak la 1 gambar kat salah 1 post dalam blog tu.


Brother Puad : Gambar apa ni?

a.c.u.x : Discman....

Brother Puad : Apa tu?

a.c.u.x : Alaa....Dia macam walkman.Tapi dia pakai CD.

Brother Puad : Ooooo.....Aku ingatkan Hose Bomba tadi.

a.c.u.x : Hah???..Hose Bomba...???DAMN......(aku terus blah)



Itulah Brother Puad.Salah seorang Senior Officer dalam ofis aku.Gaji sebulan $3330.08.

Brother Puad.....!

Aku x salahkan kau.Kau dewasa Zaman Azroy.Aku pulak start kenal music bila Kurt Cobain bunuh diri.Kita berlainan era.......


Hose Bomba???.....WTF.....





p/s :Kredit pada Ms Dila 4 da' pic....

2 ulasan:

Hann Haidar berkata...

baguih punya kelaku

tomcat baretta berkata...

ahli jiwa,

Brother Puad mmg camtu.....